VÁLOGATÁS MUNKÁINKBÓL

Sport & családi nap – 1500 fő

Sport & családi nap – 1500 fő

Sport & családi nap – 1500 fő

Sport & családi nap – 1500 fő

Sport & családi nap – 1500 fő

Nagy létszám ellenére a Strabag dolgozói összetartó, a sportok iránt elkötelezett társaság.
Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy már több éve részt vehetünk ezen a rendezvényen.

Ügyféltalálkozó - 80 fő

Ügyféltalálkozó - 80 fő

Ügyféltalálkozó - 80 fő

Ügyféltalálkozó - 80 fő

Ügyféltalálkozó - 80 fő

Saint-Gobain Hungary Kft. AUTOVER divízió felkérésére egy stílusos és fantáziadús termékbemutató szerveztünk. Mindezt a telephelyükön valósítottuk meg, a kamion igazán jól mutat a büfé asztal dekorációjaként.

Ügyféltalálkozó - 70 fő

Ügyféltalálkozó - 70 fő

Ügyféltalálkozó - 70 fő

Ügyféltalálkozó - 70 fő

Ügyféltalálkozó - 70 fő

Megbízónk, a UPC Direct, partnerei számára egy emlékezetes és fantáziadús ügyféltalálkozó szervezésének részesei lehettünk. A tematika – 1920 volt, mely fergeteges buliba csapott át.

Partnertalálkozó – 220 fő

Partnertalálkozó – 220 fő

Partnertalálkozó – 220 fő

Partnertalálkozó – 220 fő

A Ge-Co Hungary Kft. felkérésére 2 napos partnertalálkozót szerveztünk, amelynek keretében, elmélyültebb kapcsolat alakulhat ki a két fél között.

Csapatépítő – 160 fő

Csapatépítő – 160 fő

Csapatépítő – 160 fő

Csapatépítő – 160 fő

KLM csapatát, stílusosan a budaörsi reptérre vittük.  A „Szuperhős” koncepció nagy sikert aratott ezenkívül igazi élmény volt számukra a kisgépekkel történő sétarepülés

Évzáró parti – 70 fő

Évzáró parti – 70 fő

Évzáró parti – 70 fő

Évzáró parti – 70 fő

Fémforg Kft. számára szerveztünk partner évzáró rendezvényt mindezt a saját üzemcsarnokukban. A karácsonyi eseményt teljes körűen, cateringgel együtt biztosítottuk.

ESETTANULMÁNYOK

Családi nap – 300 fő

Családi nap – 300 fő

Családi nap – 300 fő

Családi nap – 300 fő

Családi nap – 300 fő

Élményalapú családi nap extrém hőségben – Morgan Materials Hungary

 

Célkitűzés
A Morgan Materials Hungary megbízásából olyan családi napot szerveztünk, amely nemcsak szórakoztató és közösségépítő élményt nyújtott, hanem biztonságos és komfortos környezetet teremtett minden korosztály számára – még a nyár legforróbb napján is.

Kihívás:
A rendezvény napjára 36°C-os hőmérséklet és magas UV-index volt előrejelzéseken, ami komoly egészségügyi kockázatot jelentett különösen a gyermekek és idősebb vendégek számára. A hőségre való felkészülés nem volt része az eredeti tervnek – az időjárási fordulat miatt egyetlen éjszaka alatt kellett kidolgoznunk és kiviteleznünk a szükséges védelmi intézkedéseket.

Éjszakai krízismenedzsment és gyors reagálás
Proaktív intézkedések: A szervezőcsapat az éjszaka folyamán újratervezte a helyszíni infrastruktúrát, beszerezte a szükséges eszközöket, és átszervezte a programokat.

Egészségvédelmi megoldások:

Több száz előre behűtött frissítő törölközőt készítettünk elő, amelyeket folyamatosan újratöltöttünk a rendezvény ideje alatt. Ez mellett nagy mennyiségű naptejet szereztünk be, amit a vendégek számára ingyenesen biztosítottunk.

Vendégélmény és biztonság
A vendégek – különösen a kisgyermekes családok – pozitívan értékelték a gondoskodást és a figyelmet.  A rendezvény során nem történt napszúrás vagy hőguta, ami a gyors és szakszerű intézkedéseknek volt köszönhető. Mobil klímákat és ventilátorokat állítottunk be, melyek segítették a vendégek komfortját.

Eredmény
A rendezvény példát mutatott arra, hogyan lehet extrém időjárási körülmények között is magas színvonalú, élményalapú eseményt lebonyolítani. A Morgan Materials Hungary munkatársai és családtagjaik számára maradandó, pozitív élményt nyújtottunk – miközben a biztonságot és komfortot egy pillanatra sem veszélyeztettük. A biztonsági és egészségügyi protokollt ügyfelünk elismeréssel fogadta.

Protokoll rendezvény - 350 fő

Protokoll rendezvény - 350 fő

Protokoll rendezvény - 350 fő

Protokoll rendezvény - 350 fő

Alapkőletétel egy építési területen
Samsung SDI akkumulátorgyár

 

Háttér
A Samsung SDI új akkumulátorgyárának alapkőletételi ünnepsége kiemelt jelentőségű esemény volt, amelyen magas rangú vállalati és kormányzati szereplők vettek részt. A rendezvény célja az volt, hogy méltó módon kommunikálja a beruházás stratégiai fontosságát és jövőbe mutató szerepét.

Terepviszonyok és logisztikai kihívások
Építési terület: A helyszín egy aktív építési zóna volt, ahol a rendezvényt megelőző napon még nem létezett út. A reggeli órákra ideiglenes útburkolatot kellett kialakítani, hogy biztosítsuk a vendégek és technikai személyzet biztonságos közlekedését.

Folyamatos gépi mozgás: A munkagépek folyamatos jelenléte miatt a helyszíni koordináció extrém pontosságot igényelt. A vendégek útvonalát és a technikai stáb mozgását úgy kellett megtervezni, hogy elkerüljük az aktív munkaterületeket.

Biztonságtechnikai intézkedések: Külön biztonsági protokollokat vezettünk be, ideértve a gépkezelőkkel való rádiós kapcsolatot, a mozgásirányító személyzetet és a vendégek kísérését a kijelölt zónákban.

Időjárási viszontagságok
Építési napon: Rekkenő hőség uralkodott, ami megnehezítette a technikai előkészületeket, különösen a sátrak, színpad és installációk felállítását.

Rendezvény napján: Orkán erejű szél és eső csapott le a helyszínre. A viharos időjárás miatt:

Meg kellett erősíteni a sátrak és installációk rögzítését.

Alternatív fedett útvonalakat alakítottunk ki a vendégek számára.

A hang- és fénytechnikai eszközöket vízálló burkolattal láttuk el, és tartalék áramforrásokat biztosítottunk.

További nehézségek az alapkőletétel megszervezése során

Folyamatosan változó megrendelői igények
A programterv, a vendéglista és a vizuális elemek többször módosultak, gyakran az utolsó pillanatban.

Ez nemcsak a kreatív koncepció újratervezését, hanem a technikai és logisztikai megvalósítás átszervezését is megkövetelte.

Időnyomás
A rendelkezésre álló idő rendkívül szűk volt: a tényleges rendezvényszervezésre 3 hét állt rendelkezésünkre. Az előkészítési munkafolyamatokat össze kellett hangolni az építkezés ütemtervével, ami szigorú időablakokat jelentett.

Protokolláris elvárások
A magas rangú vendégek fogadása külön protokollt igényelt: biztonsági ellenőrzés, VIP parkolás, személyes kíséret, tolmácsolás, privát catering biztosítása.

A vendégek érkezésének időzítése és mozgásuk koordinálása precíz tervezést igényelt, különösen a nehéz terepviszonyok mellett.

Kommunikáció az alvállalkozókkal
Az állandóan változó megrendelői igényeket a gyors információáramlás érdekében külön koordinációs csatornákat hoztunk létre (pl. rádiós kapcsolat, élő csoportos chat).

Szervezési megoldások
Rugalmasság és gyors reagálás: A megrendelői igények óráról órára változtak, így a projektmenedzsment csapat folyamatosan újratervezte a programot, a vendégfogadást és a vizuális elemeket.

Vizuális koncepció: Az építési terület monumentális hangulatát kihasználva olyan látványvilágot alakítottunk ki, amely erőteljesen közvetítette a beruházás technológiai és gazdasági jelentőségét. Ezt úgy kellett megalkotnunk, hogy ne csak esztétikus, hanem funkcionális és biztonságos is legyen. Ezeket a dekorációs elemeket úgy kellett rögzíteni, hogy ellenálljanak a szélsőséges időjárásnak.

Protokoll és vendégélmény: A VIP vendégek számára külön beléptetési pontot, fedett várakozóteret és személyes kíséretet biztosítottunk, hogy a nehéz körülmények ellenére is zökkenőmentes élményben legyen részük.

Eredmény
A rendezvény – minden nehézség ellenére – sikeresen lezajlott. A vendégek biztonságban és komfortosan érezték magukat, a médiaanyagok látványosak lettek, és a projekt megkapta azt a figyelmet, amit stratégiai jelentősége megérdemelt.

 

 

Gyáravató – 200 fő

Gyáravató – 200 fő

Gyáravató – 200 fő

Gyáravató – 200 fő

Gyáravató – 200 fő

Üzemátadó protokoll esemény – Samyang Biopharm Magyarország Kft.

 

Célkitűzés
A Samyang Biopharm új üzemegységének hivatalos átadásához méltó, több helyszínen zajló protokoll esemény lebonyolítása, magas rangú nemzetközi és hazai vendégek részvételével.

Kihívás

A logisztikai és protokolláris elemek összehangolása kiemelt szervezési rugalmasságot követelt. A rendezvény előkészítése során folyamatosan változó megrendelői igényekkel kellett dolgoznunk, amelyek gyakran óránkénti szintű módosításokat igényeltek. 

Megoldás
Több helyszínen zajló eseménysorozat strukturált lebonyolítása. Megfelelő létszámú szervező csapattal ott voltunk minden mozzanatnál, és kellőképpen tudtuk előre tervezni a tervezhetetlent. 

Proaktív kommunikáció és amiben nagyon jók vagyunk az a gyors reagálás a változó elvárásokra.

Az exkluzív záróprogramot a Gödöllői Királyi Kastélyban rendeztük meg, amely eleganciájával és történelmi atmoszférájával kiemelkedő élményt nyújtott a nemzetközi vendégek számára.

Eredmény
A rendezvény zökkenőmentesen valósult meg, a vendégek elégedettsége kiemelkedő volt. A kastélyban tartott záróesemény különösen pozitív visszhangot kapott, és hozzájárult a vállalat presztízsének erősítéséhez.

GALÉRIA

Céges Party

Csapatépítő

"Még egyszer meg szeretném köszönni a pozitív hozzáállást, a korrektséget, amit tapasztaltunk az egyeztetésünk alatt. A rendezvényen minden a “helyén volt”. Profi csapat, finom ételek és tényleg hibátlan háttérmunka. A szakmai részét mi adtuk, de nélkülözhetetlen volt a háttércsapat a közgyűlés sikeréhez, köszönjük! Bízunk benne, hogy még lesz alkalmunk együtt dolgozni."

MLSZKSZ- Konferencia  és catering / 65 fő
Bíró Zsófia

"A visszajelzések alapján nagyon jól sikerült a program, a kollégák nagyon jól érezték magukat. Köszönöm a közreműködéseteket, élmény volt Veletek dolgozni!"

KLM – Csapatépítő tréning és catering /  160 fő
Sipos Zsuzsa

"Kedves Ildikó! Köszönjük a kiváló szervezést, a finom ételeket; nagyon jó élményekkel feltöltődve vágtunk bele ebbe a hétbe! Szeretném megköszöni azt a színvonalas íz élményeket, melyet alkalmunk volt a rendezvényünk alatt fogyasztani. Biztosan momdhatom, hogy legkölebb is az Önök catering szolgálatatást vesszük igénybe."

Focus Medical –  Csapatépítő tréning/ 25 fő
Ferincz István

"Külön szeretném hálámat kifejezni a szervezéssel kapcsolatban, nagyon gördülékenyen, segítőkészen álltatok hozzá az időjárás miatt felmerült nehezítő körülményekhez. Külön kiemelném, hogy az ételek és italok minősége fantasztikusan jó volt. Még egyszer, köszönök szépen mindent és munkátokhoz további sok sikert kívánok!"

Izotóp Intézet  – Céges családi nap  /  250 fő 
Plósz Éva

"A csapatom 4.éves szülinapját a Sacelláry Kastélyban ünnepeltük a Bilds Event Iroda és Ildikó szervezésében. A különlegesen egyedi helyszín és a profi szervezés eredményeképp felejthetetlen élményben volt részünk. Olyan volt, mintha Ildikó is a csapatom része lett volna, a szervezés kezdeti fázisától, az ötleteléstől a lebonyolitásig végig jelen volt testben és lélekben!"

British Telecom – Csapatépítő tréning és catering / 160 fő
Takács Gabriella

"Köszönjük az céges élmény napon nyújtott profi program szervezést és a minőségi catering szolgáltatást!"

Tetra Pak – Csapatépítő tréning és catering / 60 fő
Győrffy-Nagy Nóra

"Nagyon köszönjük a profi szervezést. Cégünk első alkalommal vett igénybe külsős rendezvényszervező céget. Nagyon örülök, hogy ebben egymásra találtunk. Eleinte kicsit idegenkedtem a dologtól, mert eddig, mindig én szerveztem, és egyeztettem mindent. Intéztem a helyszínt, a vacsorát stb. Most, hogy minden ilyen jól sikerült, szuper helyszín, fantasztikus catering, felszolgálás és kiszolgálás volt, már tudom, hogy legközelebb is ezt választom. Megspóroltam rengeteg időt és vesződést, a sok egyeztetést és legfőképpen azt, hogy én is jól tudom magam érezni, és nem arra kellett figyelnem, hogy minden rendben úgy zajlik, ahogy azt kértem. Még egyszer köszönjük!"

Kállay Autó Ford Szaküzlet és Szerviz  – Karácsonyi parti  / 10 fő
Kállay Imre

"Ezúton szeretnénk megköszönni a rugalmas hozzáállást az előkészítő folyamatok során, a megbízható kapcsolattartást a szervezési munkák alatt, az ötleteket, a tanácsokat és nem utolsó sorban a catering lebonyolítását. Elégedettségünket tükrözi, hogy a 2016-os évben megrendezésre kerülő családi napot is a Bild’s Event Rendezvényszervező Irodával bonyolítottuk le. Mindezek miatt jó szívvel ajánljuk a cég szolgáltatásait megrendelőik számára."

Strabag cégcsoport – Családi- és sport nap / 1500 fő
Frissbeton

"Nagyon szépen köszönjük Nektek ezt a felejthetetlen estét, mellyel sikerült partnereinket számára egy élménydús és izgalmas találkozót szervezni. Az elképzeléseinket többszörösen felül múltátok, profizmusotokkal, segítőkészségetekkel, kedvességetekkel."

Consig Kft. 
Horváth Béla

Bilds.hu - Esemény és programszervezés
Adatvédelmi áttekintés

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. “cookie”-kat vagy “sütiket” használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha a “Rendben” feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.