Virtuális valóság a rendezvényeinken

Virtuális valóság a rendezvényeinken

A virtuális valóság már régóta velünk van.  Enged, hogy beköltözzön a rendezvényedre mellyel egy igazán innovatív és kreatív megoldást kínálhatsz.

Ha még ismeretlen számodra a virtuális valóság fogalma, akkor előbb tapasztald meg, éld át ennek a fantasi világnak a lehetőségeit.

Azok az eszközök, amik régen csak a videojátékokban használták, ma már a rendelkezésedre állnak, ezen eszközök általa átnyújtott információk aranyat érhetnek.
Nagyszerű módja például annak, hogy megszólítsd vele a fiatal korosztályt. Különösen a Z generáció (16– 25 évesek) a fogékony a virtuális valóság befogadására.

A virtuális valóság eszközeinek típusai

  1. Virtuális valóság (VR)

Növelheted vele az egy vagy többnapos rendezvények élmény elemét

Eszközei: okostelefon, tablet, VR szemüveg.

Az okos telefonokban meg van minden, ami szükséges a virtuális környezet megjelenítésére: mozgást érzékelő szenzor, kijelző, 3D-s grafikát előállító számítógép.

  1. Kiterjesztett valóság (augmented reality -AR)

A fizikai valóságot virtuális elemekkel egészíti ki.
Eszközei: kivítető, LED fal, stb.
Tippek: mutass be vele interaktív aktivitást

AR – VR eszközök használatának előnyei

  • „wooow” effektus kiváltása
  • látványos és trendi megoldás
  • támogatható vele a marketingkommunikáció, az értékesítés, a HR, a gyártás, a fejlesztési terület
  • szórakoztatva informálhatod vele a résztvevőidet
  • szuper kommunikációs kampányokat építhetsz fel vele

Tipp: a rendezvényeden ötvözd a technológiákat, hiszen így arra is van lehetőséged, hogy azokat is meg szólíts, akik esetleg eddig bátortalanok voltak és nem mernek ilyen eszközöket kipróbálni.

6 dolog, amivel felkészülhetsz a rendezvény alatti váratlan helyzetekre

6 dolog, amivel felkészülhetsz a rendezvény alatti váratlan helyzetekre

Egy tűz vagy természeti katasztrófa egy váratlan helyzetet teljesen tönkre tehet egy több hónapos munkával leszervezett rendezvényt. Hidd, el fel lehet készülni az ilyen helyzetekre, rutin és nyugodt helyzet felismeréssel kezelhetők.

Például:

Sürgősségi orvosi helyzetek

  • Tűz, robbanás
  • Természeti katasztrófák; szélviharok és az árvizek, hóvihar
  • Működési rendellenességek: rossz elektromos vezetékek, stb.

A krízis kommunikációs terv hiányában senki sem fogja tudni, mit kell tennie a rendezvény során felmerülő problémák esetén, ezért nagyon fontos ennek a megléte, kidolgozása. (..és bízzunk benne, hogy soha nem kell használni)

Hívjuk fel higgadtan a figyelmét minden érintettnek az őket körülvevő veszélyre, kerüljük el a pánikot és szervezzük meg a mentést.

6 pont, melyet használj a krízis kommunikáció alatt

  • Válságkezelő team kijelölése az egyik legfontosabb feladat.
  • Fizikálisan is legyen egy olyan hely biztosítva a csoportnak, ahol megbeszélhetik- és értékelhetik a teendőket
  • Adott esetben fel kell venni a médiával is a kapcsolatot.
  • Készíts egy előzetes válság forgatókönyv sablont, mely szükség esetén alkalmazható.
  • Legyen válságirányítód, aki képes arra, hogy higgadtan kezelje a felmerült válság helyzetet. Aki felelősségteljesen tud dönteni válság helyzetben.
  • Gyűjtsd össze a lehető legtöbb releváns kontaktot, amelyek megkönnyítik a gyors kommunikációt.

 

Milyen előnyökkel jár, ha rendezvényszervezőt kérsz fel?

Milyen előnyökkel jár, ha rendezvényszervezőt kérsz fel?

Vége a télnek, lassan ébred a természet  indulnak a céges rendezvények is. Már minden vállalkozás és cég elkészítette az éves tervét, melyben szerepel 2-3, vagy több céges rendezvény.

Most még időben vagy  most még tudsz válogatni a helyszínek a programok között. Élj a korai  megrendelés előnyével, hogy ne csak a maradékból kelljen válogatnod.

 

Milyen előnye van ha rendezvényszervezőt kérsz fel?

  • Időt kapsz tőlünk, hiszen egyetlen kapcsolattartód lesz az összes szolgáltatóhoz
  •  biztonságot adunk a folyamatos kommunikációval
  • komplex egészként kezeljük az eseményt
  • hatékony szervezéssel szinten tartjuk a költségvetést
  • felelősséget vállalunk

 

A rendezvényszervezés 0. lépése a kérdésfeltevéssel kezdődik!

  • Kinek szól az esemény?
    Üzleti partnereknek, munkatársaknak, potenciális megrendelőknek?
  • Mi az esemény apropója?
    Ünnep, szakmai konferencia, tréning, imázs építés, jutalmazás, évforduló?
  • Mi az esemény célja?
    Meglévő kapcsolatok erősítése, új partnerek megnyerése, munkatársak lojalitásának erősítése, elismerés vagy szórakoztatás?

 

Egy rendezvényszervező ügynökség biztonságot nyújt, pontosan azt kapjátok, amit kértek. Ha azt szeretnéd, hogy minden egységes legyen, bízd szakemberre a szervezést. Rengeteg időt és energiát tudunk megspórolni, a tervezett költségvetést is szinten tartjuk.

 

 

British Telecom – Csapatépítő tréning  / 160 fő

“A csapatom 4.éves szülinapját a Bilds Event Iroda és Ildikó szervezésében töltöttük. A különlegesen egyedi helyszín és a profi szervezés eredményeképp felejthetetlen élményben volt részünk. Olyan volt, mintha Ildikó is a csapatom része lett volna, a szervezés kezdeti fázisától, az ötleteléstől a lebonyolitásig végig jelen volt testben és lélekben!”

Takács Gabriella

Nekünk nem mindegy! És Neked?

Nekünk nem mindegy! És Neked?

Nekünk nem mindegy! És Neked?

 

Ha a bolygónk megmentéséről van szó, hiszünk benne, hogy szuper képességek nélkül egy kis odafigyeléssel és felelősségvállalással hétköznapi hősökké válhatunk. Éppen ezért szorgalmazzuk a 100%-ban lebomló, környezetbarát alternatívákat a műanyag hulladék visszaszorításáért.

A műanyag hulladék mennyisége egyre égetőbb probléma a Földünkön, ha felmerült már Benned a kérdés és Te is szeretnél valamit tenni a bolygóért, akkor olvasd el a következő cikkünket.

Felelősséggel gondolkodóként, folyamatosan azon dolgozunk, hogy egyre több termék esetében tudjatok környezettudatos döntést hozni. Cateringesként, fontos számunkra, hogy levesek, saláták és más jellegű ételek tálalásához is kiváló alternatívát tudjunk nyújtani. Az általunk javasolt cukornád, PLA és pálmalevél tányérok és tálcák nem kapnak gyártás után semmilyen kezelést.Ezek az úgynevezett Bioműanyagok.
A bioműanyagok organikus anyagokból származnak, ezért komposztálhatóak és 100% -ban képesek lebomlani.

Megjelenésük esztétikus, exkluzív kivitelük révén tetszetős látványt nyújtanak az egészséges ételek tálalásához. Gyártásuk során a szigorúan figyelembe vett ökológiai szempontok mentén nem csak az alapanyag, de maga az eljárás is környezetbarát, ellentétben a műanyag gyártásával.

-a csomagolószerek használat után maradék nélkül komposztálhatók
-beépülnek az elemek természetes körforgásába.ű
-100%-ban lebomlik, táplálja a földet

 

Te mire gondolsz? Ha azt mondom pálmalevél

A pálmalevélről a legtöbbünknek egy tengerparti nyaralás jut az eszébe. Még nagyon kevesen gondolnak a műanyagot helyettesítő alternatívaként erre az alapanyagra.

Minden, amit érdemes tudni a pálmalevélről

Korábban a pálma leveleket elégették, ma azonban a természetesen lehullott pálmaleveleket összegyűjtik, a gyártási folyamat során 120 fokon préselik a végleges formára. A megfelelő tisztítási és gyártási folyamat elvégzése után exkluzív kivitelű tálakat és tálcákat állítanak belőle elő. Fontos megjegyezni, hogy a gyártási folyamat alatt semmilyen adalékanyag nem kerül a termékbe, csupán a levelek saját anyagából kioldódó természetes ragasztóanyag biztosítja a rendkívüli stabilitást.

Milyen tulajdonságokkal rendelkeznek a pálmalevél termékek?

Nemcsak a rendkívüli stabilitás jellemzi a pálmalevélből készült tányérokat és tálakat: ezek a termékek íztelenek, élelmiszer-biztonságosak, átlagon felül vízállók és fagyaszthatók. Emellett 220°C-ig hőállók és akár a mikróban is használhatók, 100%-ig lebomlanak.

Mi az a PLA?

A PLA tulajdonságaiban hasonlít a hőre lágyuló műanyagokra, azonban a hagyományos értelemben vett műanyagokkal ellentétben ez az anyag növényi keményítőből készül, ezért biológiai úton lebontható. Éppen ennek a tulajdonságának köszönhetően nyújthat jó alternatívát a hagyományos műanyagok kiváltására. A lebontás a hagyományos szóhasználat szerint a komposztálás, ami lehetővé teszi a felhasználást követően az újra hasznosítást. A PLA melletti érvként szól még, hogy az előállításához és a lebomlásához szükséges energia felhasználás mennyisége is lényegesen kevesebb, mint a hagyományos műanyagok esetében.

Mit jelent a PLA bevonat a papírpoharakon?

A természetben leggyakrabban előforduló anyaga cellulóz. A cellulózból készülő papír poharakat műanyag bevonat helyett PLA bevonattal vonják be, ezáltal vízállóvá válik, ugyanakkor felhasználást követően az organikus hulladékkal együtt 100 %-ban lebomlik.

 

Rázós helyzet – soha ne rutinból

Rázós helyzet – soha ne rutinból

Tanulságos történeteket

Ezek az esettanulmányok, azok számára lehet hasznos, akik saját maguk szervezik a céges rendezvényt.

Hiszen a mondás is így szól: az okos ember….. J

Dőlj hátra most elmesélem neked milyen amikor egy lezárt házba próbálunk bejutni, és a lépcsőházban szervírozni a reggeli welcome falatokat.

 

Adott egy 70 fős rendezvény, minden simán indul hiszen ismerjük a helyszínt évek óta visszatérő megrendelőnk.Úgy gondoltam nem érhet minket meglepetés ám ekkor jött a hír, hogy a lépcsőházat felújítják ezért a liftet lezárták, nem tudjuk használni.

A rendezvény az 5. emeleten kerül megrendezésre, ezért gyors megoldást kellett találnunk. A kora reggeli kezdés ellenére a megrendelőt sikerült elérni és egy másik lépcsőházat javasolt, itt ugyan volt működő lift azonban csak az első emeletről indult és a negyedik volt a “végállomás”. Két emeleten keresztül így is kézben kellett felvinni a rendezvényhez szükséges eszközöket, italokat és ételeket.

Feljutottunk a negyedikre és ismét jött a meglepetés egy lezárt rács állta el utunkat, újbóli telefonálgatás, már 40 perc mínuszba vagyunk.
Majd újabb 40 perc elteltével megérkezett a kulcsos ember aki beengedett minket az irodába.

Az második stresszhullám után felszolgálóink a lépcsőházban átöltöztek vendégfogadáshoz és a dobozok és rekeszek tetején bekészítettük az apró pogácsákat, süteményeket és tálcára készítettük az üdítőket.

Köszönhetően a jó reakció időnknek, módosítottuk a tervet, vettük az akadályt és időben tudott indulni a rendezvény .

 

*Tanács *

Az igazi rendezvényszervezői munka akkor lesz nélkülözhetetlen amikor ilyen és/vagy hasonló helyzeteket kell megoldani. A tapasztalaton és a részleteken múlik minden.

Rengeteg tényezőre kell figyelnünk egy rendezvény szervezése közben, valamint az elintézni valók listája folyton növekszik.

Várjuk a váratlant! – egy késés emléke

Várjuk a váratlant! – egy késés emléke

Folytatjuk rovatunk melyben tanulságos történeteket  mesélünk el.

Ezek az esettanulmányok, azok számára lehet hasznos, akik saját maguk szervezik a céges rendezvényt.

Hiszen a mondás is így szól: az okos ember….. J

 

Emlékszem: hideg, fagyos, téli reggel volt, a rendezvény összetettsége miatt már nagyon korán kellett indultunk. Egy vidéki nagyvárosba szerveztünk céges karácsonyi partit, ahol komplett rendezvényszervezést, cateringet és programokat kértek tőlünk. December 17-én volt, amikor  a rendezvényre igyekezve már az autópályán óriási forgalomba és dugóba ütköztem. A közelben lévő bevásárló központnál annyira feltorlódott a forgalom, hogy autópályáról már nem lehetett lekanyarodni. Nagyon hosszú időt töltöttem a dugóban és sajnos, elkéstem a rendezvény előkészítésének a kezdéséről. Ettől nagyon feszült lettem, hiszen nem megengedett a késés! 🙁

Az elmúlt évek tapasztalatiból tanulva a váratlanul adódó helyzetekre mindig plusz időt tervezek, de erre magam sem számítottam. Nem gondoltam arra, hogy december közepén, hétfőn délelőtt az emberek nagy része nem dolgozik. Utólag rájöttem, hogy mivel fizetések voltak a környező gyárakban, ezért a családok többsége már a karácsonyi bevásárlást intézte.

Nagyon rosszul éreztem magam, amiért vezetőként elkéstem a kezdésről. A helyszínen dolgozó kollégákkal végül telefonon egyeztettünk. Így, telefonos irányítással és az időben érkezett és kiváló szakmai tudással rendelkező személyzettel mindent megoldottak.  A rendezvény időben indult!

 

*Tanács *

Gondolj olyan váratlan helyzetekre, melyekre nem gondolsz…!

Minden esetben számolj plusz idővel és olyan vállalkozókkal és segítőkkel, akik akár Nélküled is megoldják, a helyzetet. Ehhez kell a tapasztalat és a már kipróbált és jól ismert személyzet és alvállalkozói kör.  Átgondolva, figyelve az összefüggésekre és jól gondold át és a legoptimálisabb döntésekkel old is meg az esetlegesen felmerülő helyzetet.

 

 

Sikeres és stressz mentes rendezvényeket kívánok!

 

Szuper csomagajánlataink közül pedig itt válogathatsz

Szendvics ebéd

Tréning ebéd

Családi nap csomagajánlat

Rendezvényt szervezni mindenki tud

Rendezvényt szervezni mindenki tud

Családi vacsorát vagy szülinapot már mindenki szervezett. Rendezvényszervező irodánk segítséget nyújt azoknak, akik eddig nem foglalkoztak rendezvényszervezéssel. Vannak lépések, amelyeket be kell tartani, ahhoz, hogy a jól sikerült rendezvény végén elégedett legyen. Célszerű időben tervezni és szervezni. Kezdjük hát, az egyik legfontosabb.

                                                                           Kérje ajánlatunkat online AJÁNLATKÉRŐ ŰRLAP

Cél meghatározás, mi is ez pontosan? Tudnunk kell milyen eseményt, rendezvény akarunk szervezni.
Időpont kitűzése, ez gondolom egy értelmű…
Vendégek létszáma és életkora.
Hol? Megfelelő rendezvényhelyszín kiválasztás, lehet indoor vagy outdoor. A rendezvény jellege, létszáma és más további szempontok alapján történik a kiválasztása.
Semmiképpen sem szabad kihagyni a felsorolásból a költségek tervezését sem. Fontos már az elején tervezni és számolni!
Vendéglátási forma kiválasztása, baráti bulizást vagy díszétkezést tervezel?  Persze e két forma közt még nagyon sok további lehetőség van… fontos az ételek és italok kiválasztása.
Catering szolgáltató vagy saját magunk biztosítjuk a vendéglátást?
Programok, fellépők művészek kiválasztása, időpont rögzítése, szerződéskötés. Jogdíjak tisztázása!
Dekoráció, erről oldalakat lehetne írni.
Regisztráció a rendezvény jellegéből adódik.
Vendég fogadás, hogyan, milyen formában szükséges egyáltalán?
Ruhatár kezelése, évszaknak megfelelően kezelendő. Példa: téli, karácsonyi összejövetel otthon, az előszoba fogas valószínű, hogy nem 20-30 vagy még több főre van tervezve. Gondoskodni kell egy olyan helyiségről, gardróbról ahol kulturáltan lehet tárolni a vendégek kabátjait. Az érkező vendég számára ez első benyomás, fontos!


További szempontok melyen végig haladva egy jó rendezvény hozható létre.

Ellenőrzés, egy héttel a rendezvény előtt újra ellenőrizni mindent, a résztvevőktől a beszállítókig. Ha szükséges rendezvény forgatókönyv készítése is segítség lehet. És végül a szervező Érkezzen, időben!

HOL CSÚSZHAT EL EGY RENDEZVÉNY…elcsúszhat IGEN!

Hasznos lehet mások tapasztalatait is meghallgatni, vagy ha a rendezvény jelleg indokolja profi szakemberek segítségét kérni.

Kapcsolódó cikkek:

Céges karácsonyi party

Céges karácsonyi party

Miért fontos a céges karácsony? A közös ünneplés jó hangulatot teremt, motiváltabbá teheti a kollégákat. Karácsonyi és évzáró partyk, ünnepségek, vacsorák az egész éves hajtás után lehetőséget teremtenek a konfliktusok feloldására.

Karácsonyi és évzáró partyk, ünnepségek, vacsorák az egész éves hajtás után lehetőséget teremtenek a konfliktusok feloldására. A céges karácsonyi össze jövetel az elmúlt év pozitív és negatív élményeinek és tapasztalatainak megosztása, értékelése és az új célok kitűzésének az ideje.
A karácsonyi party hagyományát megtartva, sok cég a gyengébb üzleti évek dacára mégis vállalja ennek a szép és bensőséges ünnepnek a megtartását, ezzel is erősítve az „egy csapatba való” összetartó erőt.  Költség-hatékonyabbá váltak a karácsonyi céges rendezvények is, átgondoltan költenek azok a cégek is akik már évtizedes tradíciók alapján rendezik a partikat

A karácsony mindenki számára a szeretet ünnepe.
A karácsonyi bulikra jellemző a kötetlenség a vidámság és az oldott hangulat. Szinte mindenkinek van jó és rettenetes emléke a céges évzáró partiról. Akad, aki inkább kitörölné emlékéből ezt az estét és akad, aki élete párját találta meg. A jól sikerült karácsonyi rendezvény lehetőséget teremt arra is, hogy olyan kollégák is beszélgetve ismerjék meg egymást, akik csak ritkán találkoznak. Nagyon komoly összetartó ereje van azoknak a sztrorizgatásoknak amelyeket a céges buli után folytatnak a kollégák.

Nincs is jobb mint egy jó kis karácsonyi buli…

Rengeteg móka és jókedv, de nem utolsó sorban a közös szórakozás és együtt töltött idő a lényeg. Ha mi vagyunk a szervezők, akkor csak a kreativitásunkon és rendszerezettségünkön múlik, hogy mennyire is lesz ütős a  parti.

AJÁNLATKÉRÉS

Miért érdemes minket választania?
Mi a jól sikerült céges rendezvény titka?
Hol kell kezdeni a szervezést?

Egyáltalán: KI szervezze meg a céges rendezvényt?

A Bilds Event –

  • Komplex szolgáltatást nyújtunk, nemcsak a szervezést, de a helyszínt és a cateringet is mi biztosítjuk. Nincs több lépcsős egyeztetés!
  • A rendezvény teljes megszervezése és lebonyolítása során az Önek lesz egy  személyes rendezvényszervezője, aki minden szálat a kezében tart az első lépéstől az utolsóig.
  • Kreatív és innovatív ötletekkel segítjük, hogy a tervezett rendezvény valóban felejthetetlen legyen.
  • Menü kóstolási lehetőséget biztosítunk, hogy NE vegyen zsákba macskát.
  • Velünk kiegyensúlyozott, precíz és gördülékeny a szervezési folyamat.

Báthory Ildikó
+36 30 378 9561

A sikeres rendezvény kiváló és precíz logisztika eredménye, az események gondos összehangolása a mi feladatunk.

A modern vendéglátásban már nincs helye a sablon catering-szolgáltatások egyhangú ételeinek.

Egyre többen éreznek rá az igazán minőségi étkek ízére, a különleges fogásokra, és a hagyományos ételek újra komponált változataira. Szemelőt tartva a hagyományos magyar íz világot, de gasztronómiában is kielégítve a modernebb igényeket csak a legfinomabb ételek kerülhetnek az Önök tányérjára. A Bilds Event azon dolgozik, hogy olyan gasztronómiai élményekkel szolgáljunk melyre sokáig emlékeznek a rendezvény résztvevői, legnagyobb elismerés számunkra a jól lakott Vendég és az Önök elégedett visszajelzései.

Eszközeinkkel a legmagasabb szintű vendéglátáshoz és a kulturált étkezéshez is biztosítjuk akár több száz vendég számára is elegendő eszközparkot. Garanciát vállalunk, hogy ételeink a legjobb minőségi alapanyagokból készítjük, betartva a hatályos jogszabályokat, erre garancia a konyha ISO 9001 és HACCP minőségbiztosítási tanúsítványa.
Bármilyen rendezvényről is beszélünk az étkezés mindig kiemelt fontosságú
a közös étkezések erősíti az összetartást, a kötött munkahelyi légkörhöz képest pedig barátibb beszélgetések indulhatnak el. Ha üzleti partnereit látja vendégül talán még fontosabb az a bizonyos „első benyomás”, ennek érdekében megbízható szervezőre és cateringre van szüksége.

Az igazi vendéglátás a vendégről szól: az ő igényeit, az ő kegyeit lessük, az ő ízlésének akarunk megfelelni.
Vendégei különleges igényeire is odafigyelünk: tudjuk, hogy a vegetáriánus étrend nem áll meg a rántott gombánál, és nem esünk kétségbe akkor sem, ha „mentes” vagy ’kímélő’ menüket rendel.

AJÁNLATKÉRÉS

Referencia

“ A csapatom 4.éves szülinapját a Sacelláry Kastélyban ünnepeltük a Bilds Event Iroda  szervezésében. A különlegesen egyedi  helyszin és a profi szervezés eredményeképp felejthetetlen élményben volt részünk. Oyan volt, mintha Ildikó is a csapatom része lett volna, a szervezés kezdeti fázisától, az ötleteléstől a lebonyolitásig végig jelen volt testben és lélekben!

Takács Gabriella – British Telecom Pénzügyi Szolgáltató Központ Vezető”
“A visszajelzések alapján nagyon jól sikerült a program, a kollégák nagyon jól érezték magukat.  Köszönöm a közreműködéseteket, élmény volt Veletek dolgozni!

Sipos Zsuzsa – KLM​

AJÁNLATKÉRÉS

 

 

Karácsony az irodában vagy külső helyszínen

Karácsony az irodában vagy külső helyszínen

Céges évzáró irodai party vagy külső helyszínen rendezett karácsonyi vacsora? Sok cégvezető töpreng ezen, hogy hol lenne sikeresebb? Melyek a legfontosabb döntést segítő szempontok.

ÍME NÉHÁNY

Kollégák részére…
Rendezett céges karácsony, irodai parti. A cégnél megszokott helyszín, meghitt a hangulat, mintha otthon lennénk… Külső helyszínen rendezett karácsonyi buli, érdekesebb, változatosabb. Azt mutatjuk, hogy sokat készültünk, szerveztünk, hiszen fontosak számunkra!

Partnerek részére…
A cégnél tartva a vendégünk jobban fog hozzánk kötődni, hiszen “beengedtük a házunkba” úgy érezheti, hogy hazavártuk. Rendezvényhelyszínen tartott elegáns karácsonyi party, azt kommunikálja, hogy sokat áldozunk rá, hogy megvendégelhessük. Változatos helyszínekkel, új élményekkel kápráztassuk el vevőinket, partnereinket.

A céges karácsonyi parti azért is jó, mert mindig újabb és újabb kollégáról derük ki,
hogy sokkal jobb fej, mint amilyennek az íróasztal mögött tűnik.

Egy karácsonyi rendezvény nagyon hatékony tud lenni, akár a munkavállalói oldalról akár az ügyfelek részéről nézzük. Céges események, mint például a karácsonyi bulik, pozitív módon befolyásolják a munkahelyi morált, sőt akár azonnali bevételeket is hozhat. A munkahely az azért munkahely és bár helye van a viccelődésnek, mókának azért a csapatot mégiscsak egy jó buli szokta összerázni. 

Karácsonyi parti szervezése könnyedén

Karácsonyi parti szervezése könnyedén

Hogyan érdemes nekiállni a karácsonyi parti szervezésnek, milyen lépéseket kell tenni a buli előtti illetve, hogy mi mindenre kell gondolni akkor, amikor kitaláljuk, hogy mit is szeretnénk.

De előtte néhány általános dolog, amit érdemes figyelembe venni bárkinek is szervezzük a partit.

Kinek
Az egyik legfontosabb kérdés, kollégáknak vagy az ügyfeleknek szervezzük a partit. A vezetés már az elején döntse el, hogy belsős bulit szervez, ami ajándék a kollégáknak, kötetlen vidám együttlét, vagy ügyfélpartit tart, amely viszont egy elegánsabb, visszafogottabb esemény.
Többen ismerik fel azt is, hogy egy-egy ilyen parti nagyon szép ajándék is lehet akár barátoknak, kollégáknak, akár üzletfeleknek, vagy üzlettársaknak is. Nyilván másféle összeállítást készítünk például zenéből, italokból barátoknak, mint az üzletfeleknek.

Hol
Egy jó helyszín emelheti, egy rosszul megválasztott tönkreteheti a rendezvényt. A helyszín kiválasztásánál fontos, hogy könnyen megközelíthető legyen, és több helyiségből álljon, hogy azok is jól érezzék magukat, akik táncolni szeretnének, és azok is, akik inkább meghitt beszélgetésre vágynak. Fontos, hogy a parkolás is megoldott legyen.

Mikor
Fontos, hogy az adott időpont előtt legalább 3-4 héttel informálni kell a munkatársakat a karácsonyi céges buli időpontjáról, hogy mindenkinek legyen ideje az adott estét szabaddá tenni. Könnyebben fel mérhető az érdeklődés és a jelentkezők száma. Természetesen nem lehet mindenkinek megfelelni a kiválasztott időponttal, de egy jó előre bejelentett napra mindenki könnyebben tervez.

Vendéglátás- Catering
Javasoljuk, hogy minden képen bízzák szakemberre ezt az összetett feladatot. Nagyon sok tapasztal és területén profi céget találunk, akik a teljes vendéglátást lebonyolítják. Ötleteikkel, javaslataikkal segítik a megvalósítást.

Szórakoztató programok
A program összeállításakor érdemes figyelembe venni, hogy milyen korúak a munkatársak, milyen stílust preferálnak, mikor érzik jól magukat. Programokban óriási a választék; jósnőtől kabaré jelenetig, kígyóbűvölőtől élő zenekarig minden megtalálható a rendezvényszervezők palettáján. Egy jól megválasztott program azt az üzenetet közvetíti, hogy a cég vezetése ismeri a munkatársak ízlését és fontos számára, hogy mindenki jól érezze magát.

Öltözet
A meghívón érdemes feltüntetni, hogy milyen az elvárt öltözet. Az általános szabály szerint inkább legyen valaki kissé túl-, mint alulöltözött.

A céges karácsonyi parti egy társasági köntösbe bújtatott üzleti esemény.

A céges parti a vezetőnek is remek alkalom arra, hogy munkatársait munkamentes környezetben jobban megismerje. Hallhat olyan információkat, visszajelzéseket, melyek a napi rutin során nem jutnának el hozzá. A vezetőnek időben kell érkezni, és lehetőség szerint minél több emberrel szót váltani. Az eseményt érdemes információ cserére és a munkatársak jobb megismerése felhasználni.